حماقت است یا خیاثت و صد در صد هر دو

تثلیث زاویه با ستاره و پرگار پا رادوکس عهد عتیق است حل این پارادوکس هندسی عهد عتیق را من حل کرده ام . اخلاقی باید آن را منتشر کنم . تا جلوی انحرافات عقلی را سد کنم . کتاب تثلیث زاویه بشصت درجه و روش اثبات آن بوسیله ستاره و گرگار را چاپ و منتشر کردم تماملمات بوی هندسه می دهد . هندسه دانی وجود ندارد . هیچ انعکاسی در جامعه ابله پرور نداشت . به متولی امر شورای عالی انقلاب فرهنگی مراجعه کردم سرشان با کون شان بازی می کرد سرگرم چاپیدن بودند . موضوع به وزارت علوم ارجاع گردید . با تلاش بسیار کارشناس منتخب وزارت علوم کتاب را تإئید کرد. کارشناس منتخب با هندسه و آئین نگارش بیگانه بود . معلوم نیست در کدام طویله ای دوره حماقت دیده است . وزارت علوم از اطلاع رسانی و بهره گیری از این تلاش بی وقفه علمی خودداری کرد . به دیوان عدالت اداری شکایت کردم در دادخواست تقاضای اطلاع رسانی عنوان کردم . شواهد متعددی از تائید کار علمی را ضمیمه کردم در این بحث هم آورده ام . سرانجام دادنامه قطعی ای صادر شد که تصویر آن را می توانید با دقت بخوانید . و به وضع اسفناک خود خون گریه کنید . قاطع می گویم همه مردم جهان ابله هستند هندسه دان برجسته جهان 5/9/1400

Comments

Popular posts from this blog